رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

۱۲ آبان ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۸ کد : ۸۵۶۸۶ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۲
رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
اجرای حکم قلع و قمع در اراضی ملی منطقه مرداب قادیکلای قائم شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری روز دوشنبه هفتمین روز ازآبان ماه سالجاری و در ادامه اجرای احکام قضایی ، حکم  قلع و قمع اراضی ملی واقع در منطقه قادیکلای قائمشهر توسط نیرو های یگان حفاظت شهرستان،سرجنگلبانی بیشه سر، قرقبانان چوب و کاغذ،مدیر حوزه آبخیز ۶۳a, با بکارگیری ادوات و تجهیزات اجرا شد.

در این راستا ۹ باب آلاچیق، ا باب سالن غذا خوری و ا باب تالار دامی غیر مجاز، مجموعا بمساحت ۵۶۹۰ مترمربع، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق گردید.

کلیدواژه‌ها: رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان قائم شهر


نظر شما :