بررسی معضلات و چالشهای منابع طبیعی شهرستان بهشهر در نشست مشترک فرماندار بهشهر و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری؛ جلسه بررسی موضوعات و معضلات حوزه منابع طبیعی شهرستان بهشهر در محل فرمانداری باحضور باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران، حامدی فرماندار شهرستان،معاون امور جنگل و رئیس اداره حقوقی اداره کل، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بهشهر برگزار شد.
در این نشست، مهمترین مسائل و چالشهای حوزه منابع طبیعی شهرستان بهشهر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم برای مدیریت و رفع مشکلات موجود اتخاذ شد.
موضوعاتی از جمله مقابله با قاچاق چوب، آمادگی و تقویت اقدامات پیشگیرانه و اطفای حریق در عرصههای جنگلی و مرتعی، همچنین بررسی وضعیت پارکهای جنگلی شهرستان با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش حضور گردشگران در شهرستان از مهمترین محورهای این جلسه بود.

نظر شما :