رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری مازندران-ساری عنوان کرد:
جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان از مهمترین وظایف هر سازمان می باشد

تاریخ انتشار : سه شنبه ٢٧ دی ١٤٠١ - ساعت انتشار: ١٠:٣٤ - گروه خبری : اخبار استان

رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری مازندران-ساری گفت: میز خدمت حضوری اداره کل منابع طبیعی استان مازندران – ساری توسعه یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری  اداره کل گفت:  در پی بخشنامه ابلاغی مقام محترم ریاست جمهوری در خصوص جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری دستگاه های اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، میز خدمت حضوری اداره کل منابع طبیعی استان مازندران ساری توسعه یافته است.

مهدی ایمانی افزود: در حال حاضر 29 خدمت شناسه دار و 10 خدمت فاقد شناسه در زمینه حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی ، ارائه خدمات حمایت منابع طبیعی ، جذب مشارکت مردمی در حفاظت از منابع طبیعی ، ارائه مجوز قطع و حمل محصولات منابع طبیعی ، نظارت بر عملکرد شرکت های تخصصی منابع طبیعی و رسیدگی به گزارش ها و شکایات در خصوص منابع طبیعی در حال خدمت رسانی می باشند..

وی خاطر نشان کرد: در این راستا، با همت مدیریت اداره کل  و همکاران واحد فناوری اطلاعات و تحول اداری و امور اداری و پشتیبانی ، میز خدمت، مورد نخست از سامانه تکریم ارباب رجوع (میز خدمت الکترونیک) مشتمل بر 4 زیرسیستم ملاقات مردمی، نظرسنجی و دریافت پیشنهاد ، ثبت و پاسخگویی به شکایات بارگزاری شده است. ارباب رجوع از طریق درگاههای مختلف مانند وب سایت، پورتال سازمانی، ارسال پیامک و  نامه ، شکایت و یا نظرات خود را مطرح کرده و پیگیری نماید.

رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری مازندران-ساری  ادامه داد: استقرار این زیر سیستم ها موجب ارائه خدمات غیر حضوری به ارباب رجوع، سهولت در دسترسی و پیگیری، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت، کشف اشکالات و گلوگاههای سازمان، دریافت اتوماتیک نظرات و پیشنهادات و دهها خدمت دیگر  خواهد شد.

ایمانی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی و توجیهی کارکنان میز خدمت، دبیرخانه و مسئولین دفاتر معاونین برگزار گردید، افزود: جلسه ای هم  با حضور اعضای کارگروه توسعه دولت الکترونیک و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تکمیل سامانه برگزار گردید.

 وی گفت: امید است اقدامات انجام شده موجب بهبودی در روند انجام امور و رضایتمندی بیشتر و تکریم  ارباب رجوع این اداره کل گردد.

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج